Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Медійне донкіхотство

Медійне донкіхотство
Думка про закарпатську журналістику напередодні місцевих виборів.

«Склянка, наповнена водою до половини, - наполовину повна. Рівно як і наполовину порожня. Все залежить від того, хто на неї дивиться. Знаєте таку дурну аксіому? Знаєте? Ок. Забудьте про неї. У наш час від того, хто дивиться, взагалі нічого не залежить. Все залежить від того, хто в цю склянку наливає. Хто наливає, як наливає, а головне, яким словом він називає налите», – так висловився у своїй книзі «Media Sapiens. Повість про третій строк» Сергій Минаєв.

ВІДЕО ДНЯ

У цьому висловлюванні вся суть закарпатської журналістики: одна подія – кілька кардинально різних поглядів.

Три короткі моменти…

Реклама

1-й момент

Хтось колись задумувався, як би виглядала стрічка новин закарпатських сайтів, якби її робили виходячи із принципів журналістики, а не із «те, що піппл хаває»? Подавати новини ті, які дійсно важливі, вчити читачів думати, а не вставляти готовий продукт у мізки – всі ці поняття залишились десь там, у попередньому поколінні журналістів. Бути у наш час таким собі медійним Дон Кіхотом – справа невдячна. Зараз практично всі медіа служать політикам, бізнес-структурам, кланам…

Реклама

От і маєш на виході – професію журналіста обернули у таку собі PR-службу. 

2-й момент 

1. Іван Іванов вручив… (те і те).

Реклама

2. Іван Іванов побував… (там-то й там-то).

3. …, – Іван Іванов про… (експерт у всіх насущних проблемах).

Три, всього три шаблонні новини подають всі сучасні портали. Всі інші новини комерційно невигідні. Хтось заперечить? А, так, ще ДТП і контрабанда (що б робили закарпатські журналісти, якби область була десь у центрі України і не мала кордонів із країнами Європи, важко й уявити). 

3-й момент

Місцеві вибори невпинно наближаються, а з ними наближається час, коли зрозуміти де звичайна новина, а де PR-стаття, приправлена «інформаційним соусом», буде ой як важко.

Дурний той, хто не читає статті про наших політиків, але ще більше дурний той, хто вірить написаному – скажу я вам. Читайте, посмійтесь, як то кажуть, від душі. Політики і самі сміються, коли читають хвалебні оди про себе. А от критику не люблять. Навіть конструктивну.

***

Реклама

Будьте уважні читаючи публікації в друкованих чи онлайн-ЗМІ. З наближенням виборів будь-який агітаційний матеріал може бути добре замаскований під звичайну інформаційну статтю. Вже зараз їх можна зустріти по кілька на день.  

Так ось – коротко.

P.S. Прочитайте це. Цікаво, кумедно, пізнавально…

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно