"Закарпаття = можливості": як проєкт популяризує область та демонструє історії успіху краян
Віднедавна на сторінках інтернет-видання "PMG.ua" читачі мають змогу прочитати історії успіху знаних закарпатців. Стало це можливим завдяки реалізації проєкту міжнародної технічної допомоги "Зміцнення громадської довіри" (UCBI II).
Вже за короткий період цей проєкт показав свою ефективність. Тисячі людей мали змогу почерпнути актуальну інформацію про позитивні зміни, які втілюють жителі області у своєму краї.
Через своє географічне розташування та історичну спадщину, Закарпаття є унікальним і складним регіоном України водночас. Однією з причин, чому люди покидають область, є переконання, що на тут немає можливостей для започаткування успішного бізнесу або добре оплачуваної роботи, де можна себе реалізувати.
Публікації "PMG.ua" спільно з ГО "Закарпатське Вільне Медіа" у рамках реалізації проєкту "Зміцнення громадської довіри" покликані зруйнувати цей стереотип та показати широкі можливості реалізації себе у різних сферах.
"Ми намагаємось через наші матеріали показати чималій аудиторії читачів видання позитивний досвід реалізації конкретних людей у різних сферах життя Закарпаття", – зазначає координаторка проєкту Мирослава Вербищук.
"Приміром, нещодавно нами була розказана історія успіху закарпатського ювелірного бренду "Kochut". Компанія займається виготовленням ексклюзивних ювелірних прикрас та, віднедавна, авторських дерев’яних меблів. Заснували її троє братів. Публікація набрала неабиякої популярності, адже тут показана реальна історія створення компанії всеукраїнського масштабу трьома закарпатцями. Ми розповіли, як звичайне хобі можна розвинути у прибутковий бізнес", – додала Мирослава Вербищук.
"Або ще один приклад – розповідь про засновницю першого у Мукачеві жіночого клубу "Imago" Олену Ціву. Ця організація спеціалізується на проведенні навчальних, мотиваційних та просвітницьких заходів для жінок. До прикладу, курси з надання невідкладної медичної допомоги, лекції з фінансової та екологічної грамотності, зустрічі з цікавими особистостями. Показана нами історія про цілеспрямовану жінку, про яких в народі прийнято говорити "зробила себе сама", наочно демонструє можливості людини розвиватися у своєму рідному місті", – резюмувала координатор проєкту.
Варто відзначити, що інтернет-видання "PMG.ua" висвітлює також успішні приклади реалізації громадських ініціатив. Саме в рамках нашого проєкту було підготовано розповідь про те:
- як закарпатська молодь розвиває регіон;
- як ужгородські волонтери допомагають безпритульним тваринам;
- як Закарпаття стало новим домом для вимушених переселенців із Донбасу;
- як на Закарпатті діють освітні хаби;
- що приваблює кіношників знімати фільми на Закарпатті.
До запровадження карантинних заходів було реалізовано інноваційне для Мукачева публічне інтерв’ю. Гостею заходу, на який міг завітати кожен охочий, стала знана в Україні співачка, закарпатка Марина Полончак (солістка гурту "Марина і компанія"). Артистка розповіла свою історію успіху для всіх присутніх на заході, а згодом абсолютно кожен отримав змогу прочитати про неї на сторінках видання.
Проєкт триває і "PMG.ua" готує інші цікаві публікації та відео про людей, які живуть і реалізують себе на Закарпатті, а також своїм прикладом показують безмежні можливості для досягнення успіхів.