Боротьба за успіх, або Який рейтинг в українських підприємців
Днями Національний бізнес-рейтинг в Україні святкує свій 15-річний ювілей. Найперше відзначення результатів українських підприємств відбулось у 2004 році. Відтоді рейтинг складається щорічно, що демонструє поступальну успішність гравців на економічній арені. До списку компаній-лідерів Західної України увійшли ЗДП «РАДІОПРИЛАД», СПКТБ «ЗАПОРІЖГІДРОСТАЛЬ», ВКП «СІАЛ ДЖЕТ Україна», «ТРЕВЕЛ ВОРЛД», СК «Мотор-Гарант». Як в Україні розвивати бізнес та об’єднувати підприємців, розказав президент Союзу НБР Валерій Гіжицький.
ВІДЕО ДНЯДля довідки. Валерій Гіжицький – бізнесмен, інвестор, засновник Союзу НБР.
– Валерію Віталійовичу, за 15 років Національний бізнес-рейтинг мав справу з багатьма підприємствами. Скласти рейтинг успішних – кропітка праця. Ви задоволені роботою самого НБР?
Реклама– Успішний, на мою думку, це не комплімент, якщо ми не бачимо результату у цифрах. Коли кажуть «успішна людина» чи «успішне підприємство», виникає двояке відчуття. Національний бізнес-рейтинг швидше демонструє ступінь реалізованості того чи іншого підприємства. Наприклад, у 2016 році страхова компанія «СІАЛ ДЖЕТ Україна» не мала статусу «Лідер року», а у 2017 та 2018 рр. двічі поспіль підтвердила свою ефективність роботи і здобула нагороди. Тут мова не про абстракте, а про показники, які демонструють досягнення компанії. НБР збирає та порівнює дані, аналізує та робить висновки. Наші фахівці зводять показники прибутковості відносно капіталу, враховують бізнес-активність, фінансову витримку та економічний потенціал компаній. І я задоволений, що чесний аналіз та прозорість нашої праці визначають справжніх лідерів галузі.
– Масштаби діяльності НБР, які вони?
Реклама– Національний бізнес-рейтинг в Україні запроваджений 15 років тому, і наразі ми провели 20 грандіозних подій-зустрічей та понад 7000 підприємств стали учасниками рейтингових програм і заходів в Україні та за її межами.
– Наскільки нагорода може вплинути на статус компанії?
– Лідерське звання для підприємств дає імпульс для подальшого стрімкого розвитку. Це як лити воду на млин. Нагорода допомагає компанії у партнерських стосунках, у проявленні власної статусності, унікальності перед клієнтами та навіть і конкурентами.
Реклама– Як розвивається спільнота лідерів НБР?
– Співтовариство, яке ми створюємо, це ніша в ніші. Навколо є величезний економічний ринок, а ми згуртовуємо наших підприємців задля впевненої діяльності в ньому. Це певна підтримка зсередини. Також НБР надає інструментарій маркетингу, піару, створює площадки для нетворкінгу. Учасники спілкуються – це головне. Ми у свою чергу намагаємось урізноманітнити способи комунікації – проводимо закриті зустрічі, конференції та навіть організовуємо бізнес-подорожі за кордон. Таким чином, наші підприємці-лідери мають нагоду розширити фінансові межі та розгорнути діяльність на інших ринках.
– Завершуючи нашу розмову, хотілося б дізнатися, чи будуть подібні зустрічі у другому півріччі 2019-го ?
– У кінці серпня планується Офіційна церемонія нагородження «Лідер року 2018» у Києві. А вже у вересні ми готуємо бізнес-програму подорожі до Латвії.
– Розкажіть ще по вашу команду. Скільки у вас працює людей та де провадить свою діяльність Національний бізнес-рейтинг?
Реклама– В представництві НБР в Україні, що розташовано в Києві, працює 40 співробітників. Та НБР має статус міжнародної організації, і в нас працюють оргкомітети в країнах Азії та Європи.